PROTIVNETNO, KREPITEV IMUNSKEGA SISTEMA, BREZ GLUTENA, VEGANSKO, DODATEK RASTLINSKIH BELJAKOVIN

Čas priprave: 30-40min

SESTAVINE (za 2 osebi)

Mešanka: 1-1,5dl basmati riža, 2 lista koromača, 1/3 rdeče paprike, 3 žlice ajdove kaše (namerimo suho), 2 žlici kvinoje (namerimo suho), beluši (1-2 kosa), par cvetov brokolija, peteršilj, timijan, rožmarin, 2 žlički kurkume, 2 žlički mletega koriandra, kokosovo maslo/olje ali ghee maslo, sol, poper – po okusu.

Vitaminska solata: listi mlade špinače, motovilec, vložena čičerika, in konopljina ali sezamova ali delno mleta lanena semena za posip po solati; sol, jabolčni kis ali sok limone in oljčno olje.

PRIPRAVA

Mešanka: V ponvi segrejemo koksovo maslo ali ghee maslo, dodamo basmati riž in malce popražimo, toliko da riž zadiši. Nato zalijemo s cca. 2,5-3dl vode in dodamo: ajdovo kašo, kvinojo, cvetove brokolija, narezano papriko, rezine belušev in začimbe. Kuhamo do mehkega. Po potrebi dolijemo vodo. Postrežemo z vitaminsko solato.

Alternativa za nevegane: mešanki dodamo kose popečenega perutninskega mesa ali pa popečeno meso postrežemo kot prilogo. In solati dodamo trdo kuhano jajce.

Dodaj odgovor

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*