BREZ GLUTENA, KETO, VIR ŽIVALSKIH BELJAKOVIN, VLAKNIN in ANTIOKSIDANTOV

Čas priprave: 30 min

SESTAVINE (za 1 osebo)

Nabodala: 180-200g piščančjega mesa.

Zelenjava: rezine paprike, paradižnika, bučke, rezine pora in šampinjonov.

Omaka: črne olive, 1-2 žlici gorčice, 1 česnov strok, 2 žlici olivnega olja, sesekljani listki svežega peteršilja, limonin sok.
morska ali himalajska sol, poper.

PRIPRAVA

Zelenjavo popečemo ločeno na ponvi z malo oljčnega olja. Po želji lahko dodamo tudi malo pelatov ali pa goste paradižnikove omake, da zmes zelenjave ni presuha. Nabodala spečemo na žaru.

Za pripravo omako olive narežemo na rezine, dodamo gorčico, sesekljan strok česna in olivno olje. Primešamo še sesekljan peteršilj in po okusu dodamo malo limoninega soka. Solimo in popramo.

Če želimo beljakovinski keto obrok, pustimo sestavine obroka kot so navedene, če pa želimo dodati ogljikove hidrate, priporočam jasminov riž ali pečen sladki krompir.

Dodaj odgovor

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*