PROTIVNETNO, BREZ GLUTENA, BREZ MLEKA, VEGANSKO

Čas priprave: 30min

SESTAVINE (za 1 osebo)

Puding: 3 žlice kokosovega jogurta/kreme, ½ žličke kurkume, ½ žličke cimeta, ščep kardamoma, ½ žlice semen indijskega trpotca.

Granola: 100g ovsenih kosmičev, 3 žlice cvetličnega medu, 1 žlica konopljinih semen, 4 žlice mletih mandljev, 2 žlički delno mletih lanenih semen, 1 žlica chia semen, 2 žlici konopljinega olja, 1 žlica oljčnega olja.

PRIPRAVA

Granola: Vse sestavine zmešamo in mešamo tako dolgo, da so vsi ovseni kosmiči omočeni. Mešanico nato razdrobimo v manjših kupčkih po papirju za peko na pladnju za peko. Sušimo pri temperaturi 160°C 10-15 minut, nato temperaturo zmanjšamo na 110°C in pečemo nadaljnih 10 do maksimalno 15 minut. Mešanico dobro ohladimo in dodamo suho sadje (primer: narezane suge fige ali rezine krhljev suhih jabolk in hrušk). Preostanek granole shranimo v zaprti posodi in uporabimo za malico ali zajtrk, v kombinaciji z ovsenim, riževim ali mandljevim mlekom ali rastlinskim jogurtom.

Puding: Kokosovi kremi/jogurtu, dodamo kurkumo, cimet in kardamom in semena indijskega trpotca.

Zloženka v kozarcu: Po dnu steklenega kozarčka posujemo plast granole, nato dodamo mešanico pudinga. Postavimo v hladilnik za približno 10-15 minut, nato vrh pudinga posipljemo s plastjo granole, in lističi mandljev. Predno postrežemo po želji dodamo tudi sveže sadje. Na sliki je rezina svežega jabolka.

Dodaj odgovor

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*